22 juli Hollywood: Universal Studio's

We hebben een bustour naar Universal Studio's in Hollywood geboekt bij Graytours.
We worden 's morgens om 8.15 uur bij de camping opgehaald, waar we toch weer verrast worden door stickers die in de bus geplakt zijn;



en worden dan naar een verzamelpunt gebracht alwaar we over bussen verdeeld worden. We rijden dwars door LA downtown en Hollywood en zijn om ongeveer 10.30 uur (!) bij de studio's. We gaan eerst naar Jurrasic Park waar Tom en ik samen de waterattractie nemen... Wat een sensatie! We worden werkelijk door- en doornat. Of, zoals de jongedame die naast me in de kar van de attractie zit voor vertrek tegen me zegt: Ooooo, we're gonna be S-O-A-K-I-N-G wet!!!



Natuurlijk moet Monique er ook aan geloven, want als Tom iets voor heeft, dan ....

We gaan daarna nog allerlei attracties in; bezoeken allerlei 3D en 4D voorstellingen (Shrek, Terminator, enz...) en gaan natuurlijk met de 45 minuten durende rondleiding door Universal Studio's. Veel herkenningspunten van 14 jaar geleden... Eten doen we bij de Mexicaanse Cantina, midden in het park. Monique en ik eten tortilla's; Tom gekruide kip. Alles met salade, rijst en bonen. Smaakt voortreffelijk!



Het alleraardigst vind ik toch de ride met de virtuele rollercoaster van de Simpsons.

We worden in een 'kar' gezet en denken te gaan rijden, maar komen in een virtuele rollercoaster terecht. Werkelijk adembenemend.

's Avonds worden we weer teruggebracht naar de camping. We gaan nog even wat eten bij de Mac omdat Kentucky Fried Chicken bijna geen eten meer heeft als we binnenkomen.... ???!!


Geen opmerkingen: